Retourneren & Leveren

Retourneren

Wil je je bestelling retourneren? Won’t lie, dat vind ik sneu, maar dat kan wel!
Tenminste, als het gaat om producten in originele staat. Je mag je bestelling tot
14 dagen na ontvangst en zonder opgave van reden annuleren en retourneren.
Let wel: dat geldt dus enkel voor ongesigneerde boeken/producten.
Gesigneerde boeken/producten kunnen niet geretourneerd worden.

HOE?

Je stuurt een mailtje naar hallo@hanneluyten.be om te zeggen dat je afziet van je
bestelling. Wij* bezorgen je een retourlabel en daarna heb je 14 dagen tijd om je
product(en) retour te sturen. Je krijgt na correcte ontvangst van je bestelling, het
volledige orderbedrag inclusief de heen-verzendkosten terugbetaald. Enkel de
kosten voor de retour van je thuis naar ons, zijn voor eigen rekening. Deze kosten
bedragen ongeveer 6 euro per pakket, en worden van je terugbetaling
afgehouden.

Mocht het product beschadigd of de verpakking beschadigd zijn, dan kunnen
we* deze waardevermindering van het product doorberekenen. Behandel het
product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. Een
extra laagje bubble wrap kan geen kwaad, en dat hergebruiken we* sowieso!


Levertijd & verzendkosten

Wij* doen ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij jou af te leveren, maar
-eerlijk is eerlijk- we* zijn een slow shop. Dat wil zeggen dat wij* niet elke dag
verzenden, muv cadeautjesperiodes. We* doen wél ons uiterste best om
bestellingen binnen de 7 dagen bij jou te krijgen. Is het dringender? Stuur een
mailtje, we* kijken wat we kunnen doen! Is het vakantie en verzenden we* trager?
Dan staat er een banner op de site!

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten.
De verzendkosten bedragen 6 euro per pakket.

Levering verloopt via onze Belgische verzendpartner bpost. Je ontvangt steeds
een track & trace code in je mailbox, op het moment dat je pakje vertrekt. Zo kan
je je pakje volgen, en indien gewenst, de postbode met gejuich ontvangen!

Liever afhalen? Dat kan natuurlijk ook, en dat is zelfs gratis. Je kan die optie
aanduiden bij het afrekenen op de webshop, en dan leggen wij* je pakje klaar bij

ons kantoor in Lier. Afhalen kan daar elke weekdag, binnen ruime kantooruren.
Uitzondering nodig? Mail ons, we* regelen dat!

* Je ziet dat ik overal ‘we’ schrijf, maar it’s just me, myself and I, running de
webshop. Dat verklaart waarom ik het een slow shop noem, toch? 😉